širšími psychologickými souvislostmi (blíže viz obsah). V praktické části
je přehled výcvikových technik, které lze použít během výcviku interkul–
turních kompetencí.
Výcvikové techniky pro rozvoj interkulturních kompetencí
Každá technika má následující strukturu, která by měla umožnit snad–
nější orientaci a praktické využití: 
Cíl: obecnější cíl, který daná technika sleduje.
Klíčová kompetence: konkrétní kompetence, které má rozvíjet.
Cílová skupina: využití techniky individuálně či skupinově; uvedení
doporučeného počtu účastníků, doporučení, zda má technika probíhat v in–
terkulturní skupině či zda je možná i v monokulturní skupině.
Čas: předpokládaný čas realizace.
Pomůcky: pomůcky, které si technika vyžaduje (např. tabule, tužky, bu–
bínek atp.).
Postup: popis instrukcí pro trenéra; vyhodnocení (diskuse); možné kon–
traindikace techniky. 
8
<< první stránka   < předchozí stránka   přejít  další stránka >   poslední stránka >>